شرکت های همکار

در قسمت زیر می توانید تعدادی از شرکت های همکار به همراه توضیحات آنها را مشاهده نمایید :

 

شرکت سامان دام ایرانیان مبتکر و تولید کننده محصولات تخصصی حوزه دام، در سال 1393 با شناخت کامل از مسائل صنعت دامپروری کشور و با پشتوانه 10 ساله تجربه افراد متخصص و با رویکردی کاملا تخصصی تنها در حوزه دام کشور و بطور ویژه در صنعت و علم گرایی و انتقال تجربیات در قالب دوره های  خاص به دامداران، کارشناسان و هنر آموزان این صنعت تقدیم نماید. این شرکت جز اولین شرکتهایی بوده که بطور تخصصی تنها در حوزه دام کشور و بطور ویژه در صنعت و علم گرایی و انتقال تجربیات در قالب دوره های خاص به دامداران، کارشناسان و هنر آموزان این صنعت تقدیم نماید. این شرکت جز اولین شرکتهایی بوده که بطور تخصصی تنها در حوزه دام کشور و بطور ویژه در صنعت گاو شیری شروع به فعالیت نموده است. که این امر سبب شده تا شرکت سامان دام با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از افراد متخصص در قالب قوی ترین گروه تحقیق و توسعه قادر به ارائه محصولات تخصصی و خدمات تخصصی در زمینه مدیریت پرورش و تغذیه و خدمات آزمایشگاهی به دامداران سراسر کشور می باشد که شامل : نو آوری در صنعت خوراک دام کشور با تولید  انواع پرمیکس های دامی در سطوح مختلف و برای انواع گروه های دامی کشور بر اساس فرمولاسیون بر اساس آخرین رفرنس ها و جداول احتیاجات دامی روز دنیا جهت نیل به بهترین راندمان در گله.

فرآوری مواد خوراکی و تبدیل آن به فرآورده ای که بهترین راندمان هضم و متابولیسم را در بدن داشته وحداقل دفع در فضولات دامی را به همراه داشته باشد( مانند فرآوری ذرت، سویا، تخم پنبه)

 -ارائه محصولات جدید بر اساس مسائل بررسی شده در سطح دامداری های کشور و جهت کاهش هزینه های اقتصادی و بهبود عملکرد تولیدی و تولید مثلی گله

– ارائه مشاوره های فوق تخصصی و خدمات پس از فروش ویژه در زمینه  فنی و آزمایشگاهی به دامداری سطح کشور

– ارائه سمینارهای علمی- کاربردی بر اساس نیازهای هر فارم و هر منطقه به صورت انفرادی و گروهی و با توجه به نیاز مشتریان

– ارتقا جایگاه دامپروری کشور از طریق ایجاد زمینه جهت جذب متخصص و کارشناسان مربوطه و کمک به بهبود فضای کسب و کار

– اخذ مجوزها و گواهینامه معتبر ملی و بین المللی مانند: ISO9001:2008- ISO14001:2004- OHSAS18001:2007 جهت ارتقا کیفیت تولید محصولات تخصصی حوزه دام

– ایجاد زیر ساخت صادرات به خارج از مرزهای کشور

 وب سایت:samandam.ir/home/fa/ 

تولید کننده مکملات غذایی دام و طیور و آبزیان ( کنسانتره و مکمل درمانی) 

شرکت جهان بین مکمل در سال 1386 در استان چهار محال بختیاری تاسیس گردید، این شرکت در فاز دو ناحیه صنعتی شهرستان سامان 15 کیلومتری مرکز استان واقع گردیده .

شرکت جهان بین مکمل در سال 1390 موفق به دریافت پرواه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن گردید و توسط استاندارد محترم استان و هیئت همراه افتتاح شد و با سرمایه بالغ بر 7000000000 ریال در بخش ساختمان و 6000000000 ریال در بخش ماشین آلات و تجهیزات شروع بکار نمود.

موسسین این شرکت با آگاهی و شناخت کامل از موقعیت استان چهار محال و بختیاری که دارای امکانات طبیعیب بالقوه فراوانی جهت صنایع آبزی پروری و دامپروری و پرورش ماکیان میباشد تصمیم به احداث این واحد تولیدی در محل بسیار مناسب ازنقطه نظر دسترسی به دو استان بزرگ و همجوار یعنی استان اصفهان و لرستان و همچنین دسترسی به شاهراه بزرگ کشور نمودند.

شرکت جهان بین مکمل در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع احداث گردید دارای هزار متر مربع سالن تولید و سیصد متر مربع زیر بنا جهت ساختمان دفتری و آزمایشگاه و یکصد و پنجاه متر مربع سالن سردخانه نگهداری ریز مغذیها و ویتامینه ها می باشد.

این شرکت دارای آزمایشگاه مجهز جهت آنالیز مواد و میکرو بیولوژی می باشد و ماشین آلات بخش میکس مواد از استیل کامل ساخته شده و دارای دقت و حساسیت بسیار بالا جهت میکس یکسان مواد ریز مغذی و ویتامینها و یکنواختی در همه اجزا محصول میباشد که این مهم بوسیله میکرو میکسرها و ماکرو میکسرها دو محوره و پدلی انجام می گیرد و آزمایشگاه سازمان دامپزشکی کشور پس از چند مرحله آزمایش و آزمایشات دوره ای صحت و دقت تجهیزات این شرکت را مناسب اعطای کلیه مجوزات لازم دانست.

متخصصین و دست اندر کاران این شرکت با توجه به تجربه و تخصص در زمینه پرورش دام و طیور و آبزیان و تولیدات غذایی سعی بر این داشتند که تا احداث این کارخانه تمام نیازهای تغذیهای و بهداشتی مصرف کننده را مد نظر بگیرند و محصولی به بازار عرضه کنند تا عاری از نواقص دیگر محصولات مشابه باشد و رضایت کامل مشتریان محترم را حاصل نماید این شرکت مشغول نصب و راه اندازی خط تولید مکمل درمانی بصورت قرص ( پرسپلیت  میباشد که این محصول بزودیروانه بازار خواهد شد.

وب سایت:jahanbinco.com

تولید انواع مکمل ها ( ویتامینه- معدنی)( گیاهی)، پرمیکس ها، کنسانتره و خوراک دام و طیور و آبزیان

شرکت اکسیر دانش سپاهان با هدف ایجاد رشد و توسعه صنعت دام، طیور و آبزیان کشور و در جهت تولید محصولات ارگانیک، با پشتوانه علمی گروهی از اساتید دانشگاه و کارشناسان مجرب و صاحب نام فعالیت خود را آغلز نموده است.

خط مشی این شرکت استفاده از آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا در تولید انواع مکمل ها ، پرمیکس ها، کنسانتره و خوراک دام، ظیور و آبزیان می باشد. متخصصین تغذیه ی این شرکتبا فرمولاسیون جدید و با بهره گیری از نتایج تحقیقات دانشگاهی و مزرعه ای اقدام به تولید محصولات ارگانیک و دانش بنیان نموده که قادر است علاوه بر اقتصادی بودن، با افزایش کارایی سیستم ایمنی، بازده و عملکرد تولید را به طور چشمگیری بهبود ببخشد.

1- کار آمدترین فرمولاسیون

2- با کیفیت ترین مواد اولیه

3- بالاترین بازدهی و بهترین عملکرد

4- افزایش عملکرد سیستم ایمنی

5- تنظیم جیره های اقتصادی

6- پشتیبانی علمی و فنی

7- خدمات نوین آزمایشگاه

وب سایت:http://www.webycard.com/exirdanesh/fa

در سال 85 پس از بیست سال فعالیت در امور فروش و توزیع داروهای دامی و به دنبال تغییر سیاست های سازمان دامپزشکی، شرکت دامینه مهر گستر سپاهان توسط آقای دکتر بزرگزاد و با همکاری جمعی از داروخانه داران استان اصفهان تاسیس گردید و بدنبال آن شرکتهای داروپخش، ابوریحان، زوفا پرنیان، آفرین دارو، فارمازند، پسوک، کیمیا فام، آفاق، فاضل درخشان، ایمن پخش راستین، پرسا، سبز دشت، دامیار جامع ، پرودیمی، دارساوین پارس، زوبین زرین، سپیددارو دلیجان، شهید قاضی، غزال شیمی، ماه میترا، نیز جهت پخش تولیدات خود با شرکت دامینه قرارداد امضا نمودند.

با توجه به اینکه تمامی شرکاشرکت داروخانه های دامپزشکی سراسر استان می باشند شرکت دامینه مهر گستر سپاهان تبدیل به مجموعه کاملی از تولید کننده ، وارد کننده ، پخش کننده و فروش دارو تبدیل گردید که شاید نمونه آن را نتوان یافت. 

وب سایت:http://www.dmgs.co.ir/fa/

شرکت فرادیس دارو در سال 85 با هدف تامین انواع مکمل های خوراکی و داروهای مرتبط با صنعت دام و طیور پایه گذاری شده، این شرکت در راستای معرفی بهترین محصولات موجود در بازار با تشکیل تیمی حرفه ای متشکل از متخصصان صنعت  دام و طیور و کارشناسان خبره  در این رشته اقدام به شناسایی نیازهای واقعی بازار دام، طیور و آبزیان ایران نموده و با ارتباط مستقیم با معتبرترین تولید کنندگان جهانی بهترین محصولات را به بازارهای ایران معرفی می نماید.

بهره گیری از تجارب میدانی فارم و منابع معتبر علمی و دانشگاهی با مد نظر قرار دادن بالاترین استانداردهای تولید و کنترل کیفی، شاخص هایی بوده اند که فرادیس دارو همواره در انتخاب محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان مد نظر داشته است زیرا باور مدیران این شرکت است که بالاترین کیفیت بهترین تبلیغ برای شرکت و راز ماندگاری در بازار رقابتی امروز می باشد 

وب سایت:http://farradis.com/home/fa/

شرکت دانش بنیان گل پونه صفاهان در سال 1390 و با ایده محوری «تولید بلوس های خوراکی کند رهش» در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر و با شماره ثبت 1252 تاسیس گردیده است. این شرکت متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسان متخصص در حوزه صنایع غذایی، علوم دامی، محیط زیست، خاکشناسی و فضای سبز می باشد و در زمینه ساخت تجعهیزات آزمایشگاهی نیز فعالیت دارد که در این راستا توانسته است تاکنون سه دستگاه آزمایشگاهی زیر را تولید و به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در سراسر کشور ارائه نماید:

– شبیه ساز هضم مواد خوراکی 

– تعیین فیبر و الیاف نامحلول در شوینده های خنثی و اسیدی

– دستگاه خودکار اندازه گیری گاز تولیدی

وب سایت:http://www.golponeh.com/